Ekonomi

Aile Sosyal Destek Programı ile 11,1 milyon kişiye ulaşıldı

Göktaş, yaptığı yazılı açıklamada, verdikleri her hizmetin merkezinde ailenin bulunduğunu, tüm çalışmalarını ailenin mutlu, müreffeh, birbirini destekleyen ve birbirini destekleyen yapısının korunmasına dayandırdıklarını belirtti.

Engellilere, çocuklara ve yaşlılara mümkünse kendi aile ortamında destek verdiklerini, mümkün değilse diğer sosyal hizmet modellerini hayata geçirdiklerini belirten Göktaş, “Bu kapsamda 2017 yılından bu yana Aile ile birlikte aile hizmetlerini de sunuyoruz. Vatandaşlarımızın kamu hizmetlerinden etkin bir şekilde yararlanabilmeleri için arz odaklı yürüttüğümüz Sosyal Destek Programı (ASDEP)” dedi. “Bireylerin sosyal yardım ve sosyal hizmet ihtiyaçlarını belirliyor ve incelemeler sonucunda bakanlığımıza uygun hizmet modellerini uyguluyoruz.” İfadelerini kullandı.

“Şu ana kadar ilgili kuruluşlara 334 bin 732 talep yönlendirildi.”

ASDEP ile ihtiyaç sahibi tüm hanelere ulaşarak yaşam koşullarını iyileştirmeyi hedeflediklerini belirten Göktaş, afet ve acil durumlarda vatandaşlara ilk dakikadan itibaren destek olmak için “Kırmızı Yelekliler” olarak bilinen görevlilerin sahada olduğunu hatırlattı.

Göktaş, ASDEP ile ev ziyaretlerinde vatandaşların sosyal yardım ve sosyal hizmet ihtiyaçlarını yerinde tespit ettiklerini belirterek, şöyle konuştu:

“Sahada 4.794 ASDEP çalışanımız bugüne kadar 6,7 milyon haneyi ziyaret etti. ASDEP ekiplerimizle 11,1 milyon vatandaşa ulaşarak ihtiyaç duydukları hizmetlere ilişkin rehberlik ve rehberlik hizmetleri sunduk. Vatandaşlarımızın sayısını artırmak için diğer kamu kurum ve kuruluşlarıyla koordinasyon sağladık. ‘ İhtiyaç duydukları hizmetlere ulaşmaları için çalışıyoruz. Saha araştırmaları yapan ASDEP ekiplerimiz, ev ziyaretleri yoluyla vatandaşlara ihtiyaç duydukları hizmet ve konulara ilişkin bilgilendirme, yönlendirme ve yönlendirme hizmetleri veriyor. ASDEP gruplarımız tarafından tespit edilen durumlar ise Bakanlığımız kapsamına giren sosyal hizmet modellerinden vatandaşlarımızın faydalanması sağlanıyor. Bakanlığımızın görev alanı dışında kalan durumlarda vatandaşlar ilgili kamu kurumlarıyla iletişime geçebiliyor. “Bugüne kadar 334 bin 732 talep yönlendirildi. İlgili kuruluşlara.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu